§ 163
- Zarząd ROD prowadzi ewidencję działek w ROD.
- Ewidencja działek obejmuje:
- numer porządkowy działki,
- powierzchnię działki,
- imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania osoby lub osób, którym przysługuje prawo do działki w ROD i rodzaj tego prawa.
- Ewidencję działek prowadzi się w formie pisemnej lub elektronicznej pozwalającej na sporządzanie wydruków.
§ 164
- Podstawę wpisu do ewidencji działek stanowi dokument potwierdzający nabycie prawa do działki w ROD.
- Podstawę wykreślenia z ewidencji stanowi dokument potwierdzający wygaśnięcie prawa do działki w ROD.
§ 165
- Dla każdej działki w ROD prowadzi się oddzielne akta ewidencyjne.
- Akta ewidencyjne składają się w szczególności z dokumentów będących podstawą dokonania wpisu do ewidencji działek, zmiany jego treści, wniosków o wydanie wypisu, korespondencji ogólnej oraz dokumentów dotyczących zmiany wpisu lub wykreślenia z ewidencji działek.
§ 166
- Działkowiec zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia zarządu ROD w formie pisemnej o zmianie swojego miejsca zamieszkania w celu aktualizacji wpisu w ewidencji działek.
- W razie niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w ust. 1, korespondencja skierowana do działkowca na adres ujawniony w ewidencji działek, po jej zwrocie przez pocztę, uważana jest za skutecznie doręczoną.
§ 167
Szczegółowe zasady funkcjonowania ewidencji działek określa uchwała Prezydium Krajowej Rady.
§ 168
- PZD prowadzi rejestry:
- Członków PZD,
- Członków Organów PZD,
- Jednostek PZD.
- Zasady prowadzenia i funkcjonowania rejestrów, o których mowa w ust. 1, określa uchwała Prezydium Krajowej Rady.
|